07-03-2018, 09:50 AM
Ret skal være ret og dem der kender mig ved også at jeg aldrig ville løbe fra at korrigere mig selv hvis jeg havde taget fejl!
Nu ved jeg jo hvem der ejer EU sitet med de omtalte billeder så ham har jeg lige talt med, og ditur.dk har ret til at bruge billederne af de ure de køber af ham!
Jeg har tilrettet mit første indlæg vedr. svindel, men jeg synes stadig det er dårlig business!
- Og jeg havde jo også taget forbehold for at jeg kunne tage fejl....
"De KAN selvfølgelig have købt de specifikke ure med henblik på videre salg og genbrugt billederne - men MON dog.... "
Vedr. stenstrupigen indlægget...
Så holder jeg også fast i det er en omgang vås - måske lige bortset fra første sætning...
Vh. Jon
Nu ved jeg jo hvem der ejer EU sitet med de omtalte billeder så ham har jeg lige talt med, og ditur.dk har ret til at bruge billederne af de ure de køber af ham!
Jeg har tilrettet mit første indlæg vedr. svindel, men jeg synes stadig det er dårlig business!
- Og jeg havde jo også taget forbehold for at jeg kunne tage fejl....
"De KAN selvfølgelig have købt de specifikke ure med henblik på videre salg og genbrugt billederne - men MON dog.... "
Vedr. stenstrupigen indlægget...
Så holder jeg også fast i det er en omgang vås - måske lige bortset fra første sætning...
Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Ure? - Lidt af hvert vel....

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)