04-02-2018, 09:59 AM
(04-02-2018, 01:54 AM)cfnissen Skrev: Wow. Det må være dejligt at få dem hjem - også selvom de skal videre.
To flotte og lidt specielle modeller. Den JLC er lidt vild med stopur, worldtimer mv. samt en speciel støddæmpende kasse. Den er også stor, men stadig flot.
Skal de finansiere noget nyt, eller inddække et nyligt køb (spørger jeg nysgerrigt)?
Claus
Jeg er på en rejse mod færre ure, i en erkendelse af at der er nogle af mine ure jeg går meget lidt med vil jeg prøve at sælge dem og købe få andre lidt dyrere ure. Jeg har allerede to JLC til salg hos chrono.dk, pengene fra disse samt de to i denne tråd skal bruges på et eller max to nye ure.
JLC extreme world chrono har jeg været super glad for, det er et ualmindeligt flot ur som kan bæres til overraskende meget og jeg syntes det fungerer fint med de 46 mm selvom jeg ikke har verdens største håndled. Jeg må bare konstatere at det næsten altid er IWC Big Pilot eller Blancpain Fifty Fathoms der ryger på armen når jeg har lyst til et lidt stort ur.
GST serien er i mine øjne en af de fedeste serier i nyere tid fra IWC og rattrapante er en spændende komplikation, der her fås til en overraskende lav pris. Men jeg har jo også GST perpetual calender så det er oftest denne der vælges.
Mvh
Morten
Morten

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)