Ville I købe dyre nye ure via e-handel?
(02-12-2017, 11:17 AM)cfnissen Skrev: Jeg er pt. helt i den gruppe, der siger at jeg vil ‘mærke’ brandet og blive en anelse forkælet når jeg vælger at lægge et stort beløb på bordet. Dertil kommer opbygningen af en personlig relation, der giver mulighed for at blive indbudt til div. arrangementer, få lidt rabat, enten direkte eller i form af tillægsydelser (remme, gaver mv.).

Det forstår jeg udmærket godt og som nævnt ovenover, har jeg et rigtig godt forhold til Omega og får derigennem oplevelser som du beskriver. Og så kan folk sige hvad de vil, men den form for marketing virker i hvert fald på mig. Jeg har et helt andet forhold til mine Omega ure efter at have været med til flere arrangementer, samt "behind the scenes" ture i Schweiz. Absolut også en faktor der spillede ind, da jeg trykkede køb til Speedy Tuesday, uanset hvor fedt jeg også synes uret er.

I øvrigt blev Speedy Tuesday ikke sendt direkte til slutkunden, men til et pickup sted efter eget valg. Så jeg fik jo alligevel lidt af den "traditionelle" købsoplevelse, da jeg hentede uret på Swatch Groups hovedkontor i København.
[-]
  • cfnissen
Svar

Beskeder i denne tråd
RE: Ville I købe dyre nye ure via e-handel? - af KimT - 02-12-2017, 11:27 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)