21-04-2017, 09:21 AM
(20-04-2017, 07:51 AM)stenstrupigen Skrev: Lækkert ur.
Fordele: 7 dages gangreserve. Uret holder en livstid.
Ulempe: Kun ved at uret er for løst og man laver en del løbesport/cykelsport med det på vil sandsynligvis gøre at kronen generer lidt.
En anden ulempe er at efter et stykke tid med uret bliver det hverdag og du tænker mindre på hvor fint et ur det er.
Super gode pointer
Jeg må jo ærligt indrømme at det desværre ikke bliver til megen sports-aktivitet i hverdagen grundet familie- og arbejds-mæssige årsager
Et andet ur som jeg egentligt også kiggede lidt på under mit AD besøg var IWCs 8 days portugueser IW5102, som jeg finder ganske elegant og stilren. Men som måske desværre også er lidt for dress-agtig til mig, med tanke på at jeg arbejds- og hverdags-mæssigt næsten aldrig befinder mig i 'suit & tie' - andet end ved festlige lejligheder. Arbejdsmæssigt bliver det til pæn skjorte til cowboy en gang imellem, og måske en blazer når det går vildt for sig - hertil vil IW5102 naturligvis sagtens kunne passe, men det er ikke så tit at det sker og alt andet lige vil BP også sagtens kunne passe hertil
Som min dejlige kone sagde, så syntes hun at IW5102 virkere lidt for 'morfar-agtig' til mig
Her et par billeder med IW5102 på armen - super elegant - både i den hvide og sorte udgave. Ud fra billeder på nettet var jeg inden besøget egentligt mest intereseret i den sorte udgave, men efter at have set dem begge live må jeg sige at den hvide ganske enkelt har noget specielt over sig.
Dog må jeg nok indrømme at det stadig er BP der ligger øverst på ønskelisten - det ville være fantastisk hvis der var mulighed for at have begge til hhv dress og hverdag, meeeeeen det bliver nok at stramme den lidt........

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)