Polering og NATO-rem
(03-04-2017, 09:33 PM)morten.e Skrev: @whoa
Er du sikker på man ikke kan finde en nato rem, der kan passe på et Oris Aquis date? Det er nok ikke en standard rem, men prøv at se billedet herunder. İmage

Sent from my iPad using Tapatalk

Altså alt kan jo lade sig gøre! Men har bare aldrig set det før, og ved der er mange der har spurgt om det inde på WUS (watchuseek - verdens største ur forum)
Men "problemet" er jo hornene på Oris Aquis, de er så tykke så remmen skal være utroligt smal (ville se dumt ud til uret) eller så skulle der skæres et hak i som i den læder rem du har smidt billede op af.. Hvilket så ikke er gjort så pænt på den der..
Men det ville jo ikke rigtigt fungere på en nato rem! Der var engang en der lavede en test af en adapter.. Men den døde vist igen..
http://forums.watchuseek.com/f74/oris-ad...96620.html

Så tror det er et svært projekt.. Desuden vil jeg personligt vil tro så tynd en rem ville se dumt ud til så stort og maskulint et ur! Har selv et Aquis skal det lige siges ;-) men hvis du søger lidt adspredelse fra den tunge lænke (som jeg elsker) så kan jeg klart anbefale deres gummi! Den er virkelig lækker og har et fantastisk spænde med mulighed for at justere størrelsen on the fly! Det ændrer virkelig udtryk på gummien og føles som et helt andet ur! Og meget lettere på armen!

Off topic.. Jeg hedder for i øvrigt også Morten E (S)

İmageİmage

Sendt fra min SM-G920F med Tapatalk

Af lænken İmage

Nu kiggede jeg lige lidt på dine billeder igen.. Kan godt være jeg så dem som dybere end de egentlig er ridserne.. Men noget andet er at jeg syntes der ser ud som om din skrue på andet billede er på vej ud.. Mine skruer sidder inde i hornene, hvor din er uden for.. Det ville jeg lige få kigget på (2 små lige kærvede skruetrækkere kan gøre det, men måske få en til at hjælpe med at holde uret imens, eller gå til en ur forhandler)

Svar

Beskeder i denne tråd
Polering og NATO-rem - af morten.e - 03-04-2017, 06:56 PM
RE: Polering og NATO-rem - af Jens - 03-04-2017, 07:14 PM
RE: Polering og NATO-rem - af whoa - 03-04-2017, 08:06 PM
Polering og NATO-rem - af KimT - 03-04-2017, 08:39 PM
Polering og NATO-rem - af morten.e - 03-04-2017, 09:21 PM
Polering og NATO-rem - af morten.e - 03-04-2017, 09:33 PM
RE: Polering og NATO-rem - af whoa - 03-04-2017, 10:15 PM
Polering og NATO-rem - af morten.e - 03-04-2017, 10:39 PM
RE: Polering og NATO-rem - af whoa - 04-04-2017, 06:52 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)