08-07-2016, 08:27 PM
(08-07-2016, 04:03 PM)Stensbjerg Skrev: Tillykke med det heleTak tak! Ja den er sku ret lækker! Og en del anderledes end mine andre ure som er mere tool agtige! Så kan godt lide det polerede! Og skal helt klart også have gummien dertil!![]()
Oris er fed er vild med din plan for det, Meget bedre end et dåbsrør
/insert clever or funny note here\
(08-07-2016, 04:14 PM)arsenio3d Skrev: Lækkert og tillykke!Tak for det! Jeps har faktisk også sagt til konen vi kunne få ens ure :-P men hun går så lidt op i det så vil sku hellere bruge de penge på ur til mig selv :-D hun har nok i alt det plastik skrammel hun køber! Kan sku ikke lære hende op..
De ser flotte of fu klende id, de Oris urer.
Jeg så et lille flot Oris som jeg næsten fik lyst til at forærer til konen :)
Sent from my iPhone using Tapatalk
(08-07-2016, 04:34 PM)KimT Skrev: En søn, nye vinduer/døre og et super fedt ur. Det kan man vist godt kalde et godt måned og tillykke med det heleMange tak! Ja den bliver svær at slå i fremtiden!
(08-07-2016, 06:01 PM)jacobzimmer Skrev: Tillykke med det! Det er et kanon fedt ur, og fed keeper du får dig!Hehe ja det må jeg sku huske! Godt med havregryn! :-P syntes sku det virker mindre end størrelsen antyder!
Men husk at give knægten masser at spise, for det kræver et solidt håndled at bære det ur :D
Sent from my iPhone using Tapatalk
(08-07-2016, 06:23 PM)p.sebastian Skrev: Jeg købte en Speedmaster da min datter blev født og tænker hun skal have det når hun bliver 18. Jeg skulle gerne få en søn inden for nogle dage og der påtænker at købe et Vulcain Nautical. Men skal først lige se det i virkeligheden.Uh heller ikke tosset! Det ville bestemt også falde i god jord her! Og lækkert med en søn på vej! Som jeg siger som gammel udsendt kampsoldat - krigere avler krigere! :-D
P.sebastian
Sendt fra min SM-G935F med Tapatalk

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)