10-05-2016, 06:45 PM
TAK for Jeres tilbagemeldinger
Og TAK for visningen af den flotte GMT, Wolfgang. En dejlig klokke!
Jon, min GS Diver er her stadig:

Den flydende sekundviser, forårsaget af Springdrive værket, bliver man aldrig træt af at nyde
Manson, et tilvalg er ikke lig med et bevidst fravalg af andre
Denne models enkle æstetiske attributter gjorde udslaget for mig, og når modellen så ovenikøbet trækker på en årelang Grand Seiko design tradition i flere elementer, for ikke at glemme det fremragende værk, ja så måtte uret jo hjem i Seikoholiker bulen
Peter, jeg er i øvrigt enig med dig i, at GS godt kunne få mere credit for deres modeller. Sammenholder man enkelt dele, helheden, fabrikationen og historen, ja så mener jeg, at Grand Seiko hører hjemme i luksus segmentet, som fx Omega, Breitling og andre. Men måske har folk vanskeligt ved at abstrahere fra, at Seiko også producerer ure til 500 DKK? Og så er dette ikke foreneligt med luksus segment labelen?? Der kan være mange bud...
Jon, min GS Diver er her stadig:

Den flydende sekundviser, forårsaget af Springdrive værket, bliver man aldrig træt af at nyde
Manson, et tilvalg er ikke lig med et bevidst fravalg af andre
Peter, jeg er i øvrigt enig med dig i, at GS godt kunne få mere credit for deres modeller. Sammenholder man enkelt dele, helheden, fabrikationen og historen, ja så mener jeg, at Grand Seiko hører hjemme i luksus segmentet, som fx Omega, Breitling og andre. Men måske har folk vanskeligt ved at abstrahere fra, at Seiko også producerer ure til 500 DKK? Og så er dette ikke foreneligt med luksus segment labelen?? Der kan være mange bud...
De venligste hilsner, John

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)