29-04-2016, 08:17 AM
(29-04-2016, 12:21 AM)phrede Skrev: 1) Seriøst, Gutter! Drop tonen lige præcis nu!! Tak!The only reason i started this thread,was because of the thread concerning the fall in Swiss watch sales.Hodinkee mentioned greed,and i thought Patek were a good example.Why you think i tried to provoke anyone is beyond me.
2) Jeg ramte "like"-knappen på Stensbjergs sidste indlæg ved en fejl. Jeg liker på ingen måde det eller andre indlæg i den tone!
3) Willy: Hvad er dit formål med denne latterlige tråd? Det synes på mig kun som en provokation.
(28-04-2016, 11:12 PM)mojohe67 Skrev: Jeg skriver til Patek. Jeg har faktisk en god kontakt i deres kundeservice. Kunne være interessant hvad de har at sige til beskrivelsen. Så må vi se hvad svar vi får og specielt hvordan de vil understøtte deres svar.I have to say that whatever they write,i would not believe.I stopped believing watch brands 100% years ago.Even Sinn who happen to be my favorite,are not above marketing tricks.I base my arguments on what experts and public opinion say.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)