Så røg der en ny i fælden .........
Jeg synes godt de kan være lidt svære at blive kloge på de Panrerai. Første gang jeg så på et værk var med en urmager, som netop udpegende at værket var at finde i 5.000 - 10.000 kr ure, men der må forhåbentlig have været forskel i matrialer nogle steder. 2 andre fortalte at efter 4 år tabte urerne hhv 10 sekunder i døgnet og kunne ikke justeres ordenligt og for 1 uge siden havde jeg en kunde som sagde at hans 3 årige Panerai nu tabte hele 20 sekunder i døgnet.

Både urmager og min kunde synes at panerai nok var det mest pris overdrevent ur de næsten havde set. Men jeg har da også set nogle få med ualmindelige fine værker, men jeg vil tro at alle som oplever noget dårligt med et dyrt ur siger at prisen på uret er overdrevent. Omega blev af en urmager, som selv solgte dem, kaldt verdens dyreste discountmærke når man i krisetiden kunne få op til 20 % kontantrabat på dem. Ja, jeg ved ikke, men 20 % var meget, men nogle sælgere var presset for at få nok solgt da Omega/Schwatchgroup krævede at man skulle handle ind for, jeg tror det var 500.000 kr om året, for at bibeholde retten til mærket. Det var i 2008. Mange kunne ikke købe for så mange penge, da meget mindre blev solgt, og mistede retten til at handle mærket. Rolex har vidst nok ikke disse krav.
Svar

Beskeder i denne tråd
Så røg der en ny i fælden ......... - af Black Seal - 06-10-2015, 10:18 AM
Så røg der en ny i fælden ......... - af KimT - 06-10-2015, 04:38 PM
Så røg der en ny i fælden ......... - af MF - 06-10-2015, 09:51 PM
RE: Så røg der en ny i fælden ......... - af stenstrupigen - 14-02-2016, 05:44 PM
Så røg der en ny i fælden ......... - af Black Seal - 14-02-2016, 06:32 PM
Så røg der en ny i fælden ......... - af runzuk - 14-02-2016, 07:08 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)