|
Så røg der en ny i fælden ......... - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77) +--- Forum: Panerai og Anonimo (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=72) +--- Tråd: Så røg der en ny i fælden ......... (/showthread.php?tid=80463) Sider:
1
2
|
Så røg der en ny i fælden ......... - Kamstrup - 06-10-2015 Der dukkede lige pludselig en mulighed op, for at få fat i et lidt anderledes Panerai. Har før haft et par Panerai's med T-skive, og så er det s.. svært at vende sig til "Faux patina" i de nye modeller. Så da chancen for denne lille sag bød sig, måtte jeg ændre min holdning til "små" ure (altså alt under 47mm Det blev til dette på "kun" 44mm ![]() Men mon ikke jeg forholdsvis hurtigt kan affinde mig med det ![]() Det er et Panerai Pam 004 A-series, og da A-serien kom solgte Panerai ikke vanvittigt mange ure. Så selvom der står XXXX/1500 på bagkassen, dækker de 1500 ure over det der hed Luminor Marina-serien, hvilket indbefattede Pam 001 (900 stk), Pam 003 (250 stk) og Pam 004 (350 stk) så det er ikke et ur man ser så mange af. Uret er, alderen taget i betragtning (1998-model) i rigtig god stand, så nu bliver det spændende at følge hvordan det holder til min brug af ure. Der sidder jo et ganske simpelt eta 6497 urværk i kassen, men det er lige målt til +4 sek i døgnet, så det klager jeg ikke over ![]() Ikke noget "falde på halen" her, men et simpelt og holdbart værk, testet af tiden Og det sidder faktisk udemærket på armen ![]() Og ja, jeg ved det - "Det passer fint i størrelsen" - "Det er godt til din arm" osv. osv. men når man kommer fra dette kræver det noget tilvænning ![]() Men lad os nu se, det får chancen, og i værste fald, så kan jeg jo nok finde en 372'er igen, der er trods alt produceret knap 9000 stk Kamstrup Så røg der en ny i fælden ......... - Black Seal - 06-10-2015 Det er fedt. Tillykke. Sent from my iPhone using Tapatalk RE: Så røg der en ny i fælden ......... - pbr - 06-10-2015 Super fedt ur !! Stort tillykke RE: Så røg der en ny i fælden ......... - Kristofferj - 06-10-2015 Kæft den er fed!! Så røg der en ny i fælden ......... - Sociologen - 06-10-2015 FØJ - hvor er det svinelækkert!!! Jeg browser ofte efter 'sorte' PAMs, men ender altid med at blive nervøs for at ridse dlc-belægningen, hvis jeg købte et... RE: Så røg der en ny i fælden ......... - Miwes - 06-10-2015 Tillykke med et fedt ur og det ser bare super ud og passer perfekt RE: Så røg der en ny i fælden ......... - Joepete - 06-10-2015 Dejlig klokke Så røg der en ny i fælden ......... - KimT - 06-10-2015 Se, så er der noget ved Panerai. Top fedt Jesper - tillykke med det Så røg der en ny i fælden ......... - MF - 06-10-2015 Mega fedt ur! Sendt fra min HTC One_M8 med Tapatalk RE: Så røg der en ny i fælden ......... - gmt-geek - 07-10-2015 Super lækker Pamela Jesper - tillykke! Jeg har selv kigget både på denne der 004 eller 001 eller på en tvilling til mit 027 shadow - altså 028 PVD! Nyd det og størrelsen er sq ganske ok til dig!! vh. Jon |