17-12-2015, 08:08 AM
Takker igen gutter!
Vi finder ud af det Mads hvis du ender der en dag!
Tak Dennis - Med alle de ure du er igennem er der nok en sandsynlighed for at du falder over tilsvarende en dag selvom det helt komplette sæt her bliver meget svært at finde lignende!
Kristoffer du siger bare til - det er også snart ved at være noget tid siden sidst?
Taxi Kim - den var nu også ret lækker din jumbo klokke - jeg kan sagtens huske den!
Year - det var en fed fornemmelse at få den hjem og uden at afsløre for meget kan jeg sige at jeg tog lidt større chancer med den end jeg normalt ville gøre!
- Og du kan være ganske rolig - den skal ingen steder - når et ur ender i min samling er det som et sort hul...
Det er faktisk ret få ure jeg har solgt eller byttet væk gennem tiderne - der er nogle få herinde der har et par af dem i øvrigt...
Vh. Jon
(16-12-2015, 12:43 PM)MadsA Skrev: Du må give en hånd med at finde et, hvis jeg får skrabet nogle penge sammen
Vi finder ud af det Mads hvis du ender der en dag!
(16-12-2015, 01:40 PM)dwndler Skrev: .
.
Men Jon's fund er virkelig ene-fucking-stående
Tak Dennis - Med alle de ure du er igennem er der nok en sandsynlighed for at du falder over tilsvarende en dag selvom det helt komplette sæt her bliver meget svært at finde lignende!
(16-12-2015, 01:46 PM)Kristofferj Skrev: Enig. Det svare lidt til at finde en milsub fra den oprindelige ejer eller noget i den stil. Endnu en jeg skal ha set med fingrene vej lejlighed.
Syntes disse Jumboer minder lidt om de første Portuguese fra IWC.
Kristoffer du siger bare til - det er også snart ved at være noget tid siden sidst?
(16-12-2015, 03:20 PM)KimT Skrev: Super fund Jon - virkelig virkelig lækkert
Jeg skulle aldrig have solgt mit jumbo (selvom det på ingen måde var på niveau med dit).
Taxi Kim - den var nu også ret lækker din jumbo klokke - jeg kan sagtens huske den!
(16-12-2015, 07:33 PM)jacobzimmer Skrev: Vintage Omega (undtagen Speedmaster) siger mig ikke vildt meget, så derfor var det dejligt du lige kunne forklare hvor sjælendt uret nu engang er! Det må være totalt fedt at finde noget, man har ledt efter i så lang tidSelv er jeg på udkig efter et bestemt ur, og jeg kan godt mærke det bliver en laaaang kamp.. Så kæmpe tillykke med dit fund! Pas nu på det :D
Year - det var en fed fornemmelse at få den hjem og uden at afsløre for meget kan jeg sige at jeg tog lidt større chancer med den end jeg normalt ville gøre!
- Og du kan være ganske rolig - den skal ingen steder - når et ur ender i min samling er det som et sort hul...
Det er faktisk ret få ure jeg har solgt eller byttet væk gennem tiderne - der er nogle få herinde der har et par af dem i øvrigt...
Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Ure? - Lidt af hvert vel....

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)