Nyt ur - Den nye Rose guld Omega 40mm Tresor - Go Home?
Hej Jon

flot ur. .stort tillykke... ved jo det er din store interesse, den må ikke ha været nem at støve op godt gået... Icon_flag

ses torsdag....
Mvh Hr.holm
Svar
Verdens klasse   Icon_drunken
Endnu en mind blowing tilføjelse til den ondeste samling herinde. Icon_Up

Helt enig med Willy,
Din evne til at findes ure i denne liga er uden sidestykke.  Icon_not
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Gad godt at se din samling, især den D.Dornblüth ville jeg godt prøve. Men samlingen en er en af de mere unikke herinde og en man (jeg) kun kunne drømme om...... :-)

Sent from my iPad using Tapatalk
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
Manner den er blæret den klokke, kæmpe stort tillykke med fundet Jon :up:

Faktisk en ret fed størrelse, balsam til sjælen, for pokker det er cool.

Sendt fra min HTC One max med Tapatalk
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
Hey Gutter 

Takker for de fine ord!  Icon_Up

(15-12-2015, 05:47 PM)willy Skrev: A beautifull classic watch,i would like to buy a watch like that if i got the chance.Jon you are a genius at finding watches like this Icon_smil Icon_Up

Mange tak Rodney - det kan da være at vi kan finde noget til dig en dag - dog bliver det uden tilbehør da det som sagt ikke er hverdags kost..  Icon_blink

(15-12-2015, 07:24 PM)hr.holm Skrev: Hej Jon

flot ur. .stort tillykke... ved jo det er din store interesse, den må ikke ha været nem at støve op   godt gået... Icon_flag 

ses torsdag....

Year - det er godt "tidsfordriv"!

Når chefen læser bøger så er jeg på urholdet!

Vi ses i morgen til et par juleøl og noget! 

(15-12-2015, 07:39 PM)Stensbjerg Skrev: Verdens klasse   Icon_drunken 
Endnu en mind blowing tilføjelse til den ondeste samling herinde. Icon_Up 

Helt enig med Willy,
Din evne til at findes ure i denne liga er uden sidestykke.  Icon_not

Taxi Jacob - der er jo nok ved at være et ur eller to i kassen ja!  Icon_sign

- MEN der er nu tænkt over hvert og et af dem....

Ses i morgen!

(15-12-2015, 07:53 PM)HG Skrev: Gad godt at se din samling, især den D.Dornblüth ville jeg godt prøve. Men samlingen en er en af de mere unikke herinde og en man (jeg) kun kunne drømme om...... :-)
Sent from my iPad using Tapatalk

Henrik - Har du planer om hovedstaden en dag så siger du bare til så brænder vi en stund af på en cafe hvor du kan prøve Dornblüth'en - no problem!  Icon_Up

Hele samlingen kommer nok ikke til at ske - jeg har faktisk kun selv en enkelt gang haft dem alle sammen hjemme da de ligger i bank bokse!

(15-12-2015, 11:06 PM)T.Hansen Skrev: Manner den er blæret den klokke, kæmpe stort tillykke med fundet Jon :up:

Faktisk en ret fed størrelse, balsam til sjælen, for pokker det er cool. 

Sendt fra min HTC One max med Tapatalk

Takker Tom - Du burde også supplere din fede nutidige søhest samling med sådan et gammelt håndsving ved lejlighed? 

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
Hvad koster en "normal" Jumbo sådan ca.? Icon_smil Altså uden alt det lækre tilbehør.

Det kunne være fedt med sådan et, syntes jeg. Vintage Omega kommer jo normalt i overkommelige priser.

/Mads
Svar
Icon_drool 
Damn det må havde taget lang tid at støve op.

Hvilket ref. nr. er det?

Jeg kunne på det seneste samle to Jumbo'er, dog begge i stål, lille sekundviser og boks, papirer, m.m. kan jeg kun drømme mig frem til Icon_e_confused 

Ref. 2272 37,5mm cal. 265 - 1951

İmage

[/url]İmage

[url=http://s817.photobucket.com/user/dwndler/media/Omega%20cal%20265%20-%20ref%202272%20Jumbo%20-%201951/9_zpsblwph1d1.jpg.html]Ref. 2505 38mm cal. 265 - 1950

İmage

İmage
Svar
(16-12-2015, 10:00 AM)MadsA Skrev: Hvad koster en "normal" Jumbo sådan ca.?  Icon_smil Altså uden alt det lækre tilbehør.

Det kunne være fedt med sådan et, syntes jeg. Vintage Omega kommer jo normalt i overkommelige priser.

/Mads

Det er virkelig svært at svare på da det som altid afhænger af:

Originalitet/Oprindelighed/Stand/Konfiguration(metal - skive variant etc.!)....

Så vi kan vel ligge alt ml. 5k ->20k+ alt afhængig af ovenstående...
- dette er uden nogen former for papirer da det virkelig er en sjældenhed af finde dette til den slags ure...
- det er også uden c-spændet hvis det er oprindeligt og af guld da det koster kassen...

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
Du må give en hånd med at finde et, hvis jeg får skrabet nogle penge sammen Icon_smil
Svar
De er da ret fede de der to Denis!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)