15-11-2015, 11:17 PM
(15-11-2015, 10:07 PM)Peteroa Skrev: Bjørn, har nemlig tænkt det sammeEn halv klasse under SBGM003 finder du SARB033 og SARB021 hvilket også er ret pæne efter min mening.Har i et stykke tid kigget på GS, men det kan jeg ikke rigtigt finde penge til i mit SU budget. Jeg synes det ser ud til, at man får rigtig meget for pengene her - også med Seikos sædvanlige value for money taget i betragtning.
Så vidt jeg kan læse mig frem til, er det kun til salg på det japanske marked, så har desværre ikke mulighed for at se det i virkeligheden inden et køb. Jeg er vel ikke så heldig, at der er nogen her, der har haft dette eller sdgm001 i hånden, som kan fortælle lidt om byggekvaliteten osv?

Sendt fra min OnePlus Two med TapaTalk
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)