30-08-2015, 05:45 PM
(30-08-2015, 05:32 PM)116520 Skrev: Hej Claus,
Tak for nogle virkelig gode beretninger og billeder fra ur-events i NYC, dem kommer jeg til at savne når du forlader det store æble. Og endnu engang mange tak for at vi kunne besøge dig i Chrysler Building forrige år, det taler min ældste søn stadig om
Citat:Lidt sjovt at stå i en Art Deco bygning med et ur, der blev designet i samme periode.Ja reverso er fra 1931, må siges at være meget samtidigt.
Hej Morten,
Ja, det bliver mærkeligt. Selv tak - det giver altid lidt ekstra vinkler at få gæster på besøg. Så genopdager man det igen - lidt ligesom at tage til ur-GTG med sit triste hverdagsur og opdage at andre faktisk synes det er cool..haha.
Godt at høre, at det har gjort indtryk på næste generation. Så er det bare at rydde op, lave lektier og spise sin havregrød, så får man måske kontor der engang :-)
Nå, husk at holde øje med JLC. Du har jo en Geophysic, så vidt jeg husker - og det rumler lidt med rygter om at de kommer med nye modeller snart, baseret på Geophysic. Lidt som de gjorde med Deep Sea, hvor de efterfølgende kom med chronographer i forskellige udformninger. Ved ikke helt hvad jeg synes om tanken - men de trænger til lidt nyt i den lidt mere sporty ende af porteføljen og de lykkedes da meget godt med Deep Sea.
Claus

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)