09-06-2015, 10:34 PM
Så er den sure pre-order ventetid forbi, og i dag havde FedEx manden været forbi og lagt en længe ventet pakke til mig. At dømme efter posts på facebook, så er vi mindst 3 danske urtosser der har modtaget vores Magrette Dual Time i dag.
Jeg har ikke haft meget tid til at rode med uret eller skyde billeder, så derfor får I de første skud fra mobilen. Der skal nok komme flere til i løbet af de næste par dage/uger.

Alt i alt et super fedt ur indtil videre. Endelig et Magrette ur der kan bæres af mig på mine tynde håndled (dette er den første 42mm model Magrette har lavet, det er et slimmed down cushion case - alle de andre modeller er 44mm).
Sandwich dial er lækkert, og giver en fed dybde til uret.
42mm cushion case
Miyota 9015 værk (28800 bph)
Indvendig drejekrans med "GMT" funktion
safirglas med indvendig antirefleksbehandling
C3 superluminova på visere og timemarkeringer
Mvh. Bjørn
Jeg har ikke haft meget tid til at rode med uret eller skyde billeder, så derfor får I de første skud fra mobilen. Der skal nok komme flere til i løbet af de næste par dage/uger.

Alt i alt et super fedt ur indtil videre. Endelig et Magrette ur der kan bæres af mig på mine tynde håndled (dette er den første 42mm model Magrette har lavet, det er et slimmed down cushion case - alle de andre modeller er 44mm).
Sandwich dial er lækkert, og giver en fed dybde til uret.
42mm cushion case
Miyota 9015 værk (28800 bph)
Indvendig drejekrans med "GMT" funktion
safirglas med indvendig antirefleksbehandling
C3 superluminova på visere og timemarkeringer
Mvh. Bjørn
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)