|
Magrette Dual Time modtaget i dag - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77) +--- Forum: Japanske mærker og micromærker (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=71) +--- Tråd: Magrette Dual Time modtaget i dag (/showthread.php?tid=80058) Sider:
1
2
|
Magrette Dual Time modtaget i dag - bcmb - 09-06-2015 Så er den sure pre-order ventetid forbi, og i dag havde FedEx manden været forbi og lagt en længe ventet pakke til mig. At dømme efter posts på facebook, så er vi mindst 3 danske urtosser der har modtaget vores Magrette Dual Time i dag. Jeg har ikke haft meget tid til at rode med uret eller skyde billeder, så derfor får I de første skud fra mobilen. Der skal nok komme flere til i løbet af de næste par dage/uger. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Alt i alt et super fedt ur indtil videre. Endelig et Magrette ur der kan bæres af mig på mine tynde håndled (dette er den første 42mm model Magrette har lavet, det er et slimmed down cushion case - alle de andre modeller er 44mm). Sandwich dial er lækkert, og giver en fed dybde til uret. 42mm cushion case Miyota 9015 værk (28800 bph) Indvendig drejekrans med "GMT" funktion safirglas med indvendig antirefleksbehandling C3 superluminova på visere og timemarkeringer Mvh. Bjørn Magrette Dual Time modtaget i dag - obp666 - 10-06-2015 Det ser rigtig godt ud! Håber det var ventetiden værd?! Personligt ville jeg komme til at savne minutmarkeringer, men det er jo et spørgsmål om smag og behag ![]() Tillykke med det ihvertfald... Sent from my iPhone using Tapatalk RE: Magrette Dual Time modtaget i dag - KimT - 10-06-2015 Tillykke med den nyankomne RE: Magrette Dual Time modtaget i dag - BadHamster - 10-06-2015 Rigtig flot ur, i en god størrelse, tillykke RE: Magrette Dual Time modtaget i dag - bcmb - 11-06-2015 (10-06-2015, 10:55 AM)obp666 Skrev: Det ser rigtig godt ud! Håber det var ventetiden værd?! Personligt ville jeg komme til at savne minutmarkeringer, men det er jo et spørgsmål om smag og behag Tak, og ja det var ventetiden værd! Det er egentlig pudsigt, for jeg havde slet ikke tænkt over at uret ikke har minutmarkeringer før du nævnte det. Det har jeg slet slet ikke fokuseret på. Og det kan jeg også sagtens leve med, da det er til at se uden markeringerne alligevel. I øvrigt så har værket vundet 1 sekund siden igår morges kl. 06.00. Det er absolut godkendt. Magrette Dual Time modtaget i dag - Daniel - 11-06-2015 Fedt ur - og boksen er da for vild - rigtig flot og lækker! Sent from my iPad using Tapatalk RE: Magrette Dual Time modtaget i dag - bcmb - 12-06-2015 (11-06-2015, 09:45 PM)Daniel Skrev: Fedt ur - og boksen er da for vild - rigtig flot og lækker! "Boksen" er en form for solidt rejseetui, det er rigtig lækkert udført, og der er plads til at man kan have lidt ekstra remme, et ekstra ur mv. i. Så den vil måske blive anvendt ifbm. ferier osv. RE: Magrette Dual Time modtaget i dag - T.Hansen - 12-06-2015 Faktisk et ret fedt ur, med et dejligt enkelt og harmonisk look - tillykke med nyerhvervelsen :-) RE: Magrette Dual Time modtaget i dag - Stensbjerg - 13-06-2015 Tillykke med den nye tilføjelse, Det har et cool clean look. RE: Magrette Dual Time modtaget i dag - jsb - 07-08-2015 Damn det ser godt ud. Jeg overvejede varianten med hvid skive og skulle alligvel have købt det ! :-) |