28-04-2015, 06:00 PM
(28-04-2015, 05:17 PM)TH Skrev: @Willy: Ja det kunne være spændende, men på den anden side håber jeg det ikke, da prisen givet vis vil stige. Når vi snakker toolure synes jeg, at det er helt fint med ikke-inhous værker, som man ved virker. Når vi snakker Eta, bruger Sinn altid topgrade, og efter sigende, højeste kvalitet hos selitta.Yes i think the prices would increase with a inhouse caliber.But Sinn make such good quality watches,that they deserve to compete with other brands who charge up to 70000dkr! for watches with ETA calibers.Only Seiko can compete with Sinn for watches that cost less than 20,000dkr in my opinion.Sinn watches could become collector watches with a inhouse caliber.If Nomos can do it ,so can Sinn.Because Sinn cut out the dealer Network,i am convinced they could rise in the heirachy of watch brands.This is for example why Oris cannot take off has a serious brand.They have great design,but the calibers are nothing worth keeping.
@Jesper. Det kan jeg godt forståMht remmene, så føltes kvaliteten ganske god, og til 104'eren virkede det fint, men til den anden vil jeg foretrække silikoneremmen.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)