06-03-2013, 10:56 AM
Henrik A Skrev:David.H Skrev:Det er da muligt. Men hvad der er mere sandsynligt er at folk ikke rydder op i deres annoncer. Sletter dem ikke når uret er solgt og opretter dobbelt annoncer. Der er iøvrigt så mange professionelle annoncører på chrono24 der bare har den samme annonce 365 dage om året, enten som indtrækker eller fordi de altid har en Rolex 16610 i "god stand" på lager.
Jamen lad os da bare antage at der er 300 der har "glemt" at fjerne deres annonce efter salg.. Men det flytter jo ingenting?
At nogle har en annonce 365 dage om året, fordi de altid har brugte på lager, gør det jo ikke bedre!
Jeg tror der er flere end 300 "uaktuelle" annoncer, det er nok tættere på 30% totalt.
Vil gerne lige uddybe at det jeg mente de altid "havde en 16610 på lager" skyldes at det nok er et af de mest handlede ure og derfor tager man ikke annoncen af når det man havde er solgt. De kan jo altid skaffes.
Med venlig hilsen
David.H aka "The big flipper"
Har jeg haft et ur i over en måned, er det nok det tætteste jeg kommer på en keeper
David.H aka "The big flipper"
Har jeg haft et ur i over en måned, er det nok det tætteste jeg kommer på en keeper

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)