01-03-2013, 11:44 AM
Super godt indlæg, Mads
Altid en fornøjelse at læse.
Det er fedt når der er en god historie med til uret.
For nogle år siden havde jeg et Jarger-LeCoultre ur til salg og jeg fik besøg af to ældre herre.
Snakken gik frem og tilbage og på et tidspunkt spurgte jeg hvilket ur han havde på (ham der var køberen)
Det var et Rolex fra midt 70´erne (som jeg lige husker det) - Da jeg på det tidspunkt kun havde prøvet nyere Rolex ure, spurgte jeg om jeg måtte prøve det.
Uret var ridset, lænken var færdig, men uret havde historien:
Jeg fik det på og så begyndte han ellers at fortælle. Den ridse var fra en dykkertur på Gran Cararia, den ridse var fra WTC osv osv. Mens han fortalte fornemmede jeg at jeg havde "været med" på de rejser
Det var en fed oplevelse.
Altid en fornøjelse at læse.
Det er fedt når der er en god historie med til uret.
For nogle år siden havde jeg et Jarger-LeCoultre ur til salg og jeg fik besøg af to ældre herre.
Snakken gik frem og tilbage og på et tidspunkt spurgte jeg hvilket ur han havde på (ham der var køberen)
Det var et Rolex fra midt 70´erne (som jeg lige husker det) - Da jeg på det tidspunkt kun havde prøvet nyere Rolex ure, spurgte jeg om jeg måtte prøve det.
Uret var ridset, lænken var færdig, men uret havde historien:
Jeg fik det på og så begyndte han ellers at fortælle. Den ridse var fra en dykkertur på Gran Cararia, den ridse var fra WTC osv osv. Mens han fortalte fornemmede jeg at jeg havde "været med" på de rejser
Det var en fed oplevelse.
Med venlig hilsen
Henrik Graae Visse
Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Henrik Graae Visse
Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)