22-06-2014, 11:58 AM
uden at ha læst Geodocs fine indsatte vejledning (sidder på lille ipad) så tror jeg også at det blå indikerer dag og det røde nat. Om maritimt, tja ikke noget kapsejlads tror jeg men muligvis ubåde hvor 24 timersure var almindelige som standard ligesom de var det hos ex O&W med early bird som blev solgt ganske meget til Vietnam soldater.
Mange russiske ure har - i alle fald af salgsårsager, en form for militær tilknytning, ofte med militære symboler med på skiven. Selv i miner tror jeg ikke man er nede i mørke i mere end 12 timer normalt, men ubåde typisk. Ellers nok så meget vel en sjov gimmick, og man skal bruge lidt tid på at vænne sig til at aflæse dem synes jeg - Flot 24 timers ur i alle fald
Venlig hilsen John H
Mange russiske ure har - i alle fald af salgsårsager, en form for militær tilknytning, ofte med militære symboler med på skiven. Selv i miner tror jeg ikke man er nede i mørke i mere end 12 timer normalt, men ubåde typisk. Ellers nok så meget vel en sjov gimmick, og man skal bruge lidt tid på at vænne sig til at aflæse dem synes jeg - Flot 24 timers ur i alle fald
Venlig hilsen John H
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)