30-04-2014, 11:09 AM
Lars Skrev:Torben jeg har manualen hvor det står de SKAL smøres, men hvis jeg kopierer den så lægger jeg også kilden ud hvor jeg får dem fra...Hav en god dag tsk tsk / hvordan det!
..så bliver det hul jo også lukket, så skal nok komme med noget, men skal lige klippe og klistre først.
Og i dag står den så pudsigt nok netop på en Omega 2500C....nåååårh jo også en 30T2PC...![]()
![]()
![]()
Så en glad urmager vil gå på værkstedet og hygge sig.
Hav en god dag alle sammen...![]()
![]()
Mine aktier i Siemens styrtdykker, jeg skal lede grundejerforeningens generalforsamling i aften.... og nu dette - SMØRING.
Den ubrudte række af overgreb man skal bære på dette møgforum er utålelig.
Trådens overskrift var spørgsmålet: "Kan det nu passe?" - Altså Tio Malo's udsagn om "Først Omega med mekanik som aldrig skal smøres....."
Trådens svar er altså: "Nej! - Det kunne ikke passe".
Det har følgelig vist sig, at den mest valide information man kan høste, er "Ved at snorksove i timen - Lade tiden gå og konklusionen vokser i dit sind helt af sig selv."
- Hvilket jeg herefter vil efterleve.
I Omega's PR afdeling, blæser varmluftkanonen med samme styrke (eller større) end Tissot's laser regulerede varmluftkanon.
Egentligt lidt mærkeligt, at Omega PR afdelingen har undladt at forklare, at CoAx escapementet er "super-heterodyn, multi-vortex og tripple helix justeret".
(Find det på nettet. Det er derude, et eller andet sted, men forvent ikke min medvirken).
Jeg skal beklage, at jeg har spildt forums tid, med denne uværdige horologiske strip tease
Herefter vil jeg lægge mig til at snorksove, og engang imellem bidrage med et indlæg, hvor jeg udokumenteret og syrligt udtrykker fordomsfuld skepsis....
... naturligvis med det formål, at et eller andet fjols fristes til at undersøge og vade rundt i spinaten, hvorefter forum ved forenede kræfter finder frem til kendsgerningerne.
Metoden kaldes også, "Den gratis omgang".
Med venlig hilsen - Geodoc
PS - Lars, hvad angår din kaliber 2500C - Det tager ikke lang tid. Den skal blot dyppes i en kop olie, hvorefter du kan gå i gang med en kaliber 1260

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)