24-07-2013, 11:03 PM
Tio Malo Skrev:Helt enig. Hvis brugen af bullshit skal udløse mederator indgreb hver gang, hvad er så næste? Vrøvl er jo heller ikke pænt om noget andre skriver - så det er nu ikke så lige til at ville sætte de grænser. Vi skal tale pænt til hinanden sådan er det jo, men slipper der et bullshit .- vrøvl - eller lignende igennem, mon så ikke vi er voksne nok til at overleve, uden overlæreren forsvarer os - det kan vi jo faktisk selv gøre ved at svare den der kalder det vi skriver for bullshit- pænt, ordentligt og voksent. Vi taler forskelligt, og visse har et sprog der inkluderer mere brug af bullshit end andre - Jeg synes ikke det er smukt, men behøver ikke en moderator som overlærer til at straffe dem der kalder det jeg skriver for bullshitCitat:Sådan skriver man da slet ikke om en person, som man angiveligt respekterer.
Nej, ikke om en person, men sagtens om en påstand.
Det er lidt kringlet spørgsmål når sproget lige pt. udvikler sig voldsomt hurtigt og div. gadesprogs- / slangudtryk bliver blåstemplet af sprogsnævnet og bliver mainstream (den sidste: "Fuck").
Jeg ville sige at det beror på situationen og at uhøfligheden behøver ikke at være tilknyttet til bestemte ord. En bleg funktionær med giftigt tunge kan sprede mere skader under den formelle og korrekte sprogsbrug en et - par Fuck´s og Shit´s vil nogensinde opnå.
Vh. John
Er der nogen der opfører sig som tarvelige eller fjolser, så ignorer dem bare eller sæt dem på listen over ignorer -
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)