Fremtiden efter ejerskiftet & update... Dine forventninger ?
Pbr, du kniber udenom det jeg påpeger, ved at gå ind i teknikaliteter om at du ikke irettesatte alle for groft sprogbrug.

Jeg tror faktisk godt du forstår min pointe som går på at du advarer eller tilretteviser bredt istedet for at tilrettevise den eller de der rent faktisk ikke holder sig indenfor "reglerne".

Med mindre da at du mener det er helt ok at kalde en debatørs indlæg for bulshit.

Hvis du klart mener at jeg bevæger mig på kanten af at være personlig i det indlæg som måtte lide den tort at blive kaldt bulshit vil jeg gerne vide det..

Jeg udtaler mig i generelle termer velvidende at visse skribenter naturligvis vil føle sig ramt idet de jo netop har skrevet noget jeg mener man bør undlade at skrive. Er det at blive for personlig - og hvordan skulle jeg ellers have udtrykt denne holdning. Eller skal man bare undlade at komme med holdninger, som nogen kan opfatte personligt? Nej vel, man må bare udtrykke sig ordentligt og generelt ....

Eller hvad?

Vh baun
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Fremtiden efter ejerskiftet & update... Dine forventning - af baun - 24-07-2013, 05:33 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)