Fremtiden efter ejerskiftet & update... Dine forventninger ?
Jeg er vel enig i ingen restriktioner - men vælger jo forum efter at jeg ikke rent ud sagt - gider se det samme ur (heller ikke fra mig selv) 100 gange - og se en masse sprit nye ure som alle bare siger - FEEEDT til - jeg vil ha mere indhold.
Det skal ikke være restriktioner der styrer det, men derfor må indhold og personlige meninger- inkluderende alt fra Baun og Geodoc til Lars eller Willy få deres muligheder.

Forum for sprit nye ure siger ikke mig noget, men siger jo masser af andre noget - og sådan vil det altid være og skal jo være - jeg må bare vælge, for ikke om jeg vil se de samme tråde på flere fora og bruge tid på det - det må jeg indrømme jeg har opgivet. Det er IKKE kritik af andre fora, som kan være langt bedre for mange andre - KUN min helt personlige mening

Tusind tak til dig Bjarne for at køre den videre - og alt godt til Thomas fremover - jeg skal nok prøve at opføre mig rimeligt, og det kan jo så Willy og alle I andre jo også gøre - fred - kærlighed og gamle kronografer -
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Fremtiden efter ejerskiftet & update... Dine forventninger ? - af hannover_dk - 23-07-2013, 01:00 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)