Fremtiden efter ejerskiftet & update... Dine forventninger ?
Jeg taler vist ikke om hvad man må sige eller ikke må sige om ure.

Hvordan du kommer til den slutning Willy er helt uforståeligt.

Tværtimod taler jeg faktisk om ikke at lægge restriktioner på hvad der må tales om.

Mit indtryk er, på dette forum har nogen forsøgt at insinuere, at visse emner som fx value for money eller lykkeønskninger med nye ure ikke er fint eller lødigt nok. Det er denne holdning jeg går i rette med.

Jeg har også indtryk af, at der har været forsøg på at tage patent på sandheden og få andre til at fremstå mindre troværdige. Det går jeg også i rette med.

Så har der også været for restriktive regler omkring at vise ure som måske skal sælges eller direkte spørgsmål om pris på et ur som skal sælges. Det er efter min mening også lidt hæmmende for debatten.

Jeg gør det sådan set ikke af anden grund, end at der bliver rejst spørgsmål om, hvad vi mener bør ændres.

Men jeg håber alle andre end Willy i det mindste har forstået min holdning, omend jeg naturligvis ikke forventer at alle er enige.

Det ville i hvert fald være noget mere interesant at snakke om det der rent faktisk er holdningerne, end det en eller anden mistolker eller misforstår dem til.
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Fremtiden efter ejerskiftet & update... Dine forventninger ? - af baun - 22-07-2013, 06:51 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)