22-07-2013, 04:35 PM
Baun Skrev:Jeg tror rummelighed og respekrt for hinanden er nøgleord.
Ikke noget med at det er for banalt at tale om "value for money"
Ikke noget med at der er for tyndt bare at vise et nyindkøbt ur og så alle siger næææ og iiiiii og oh.....
Ikke noget med at tage patent på hvad der er sandheden og alle andre har ikke forstået det
Ikke tale ned til folk
Ikke restriktioner om at vise ure som måske, måske ikke kommer til salg senere
Ikke nogen restriktioner om at spørge om hvad mon dette ur, som jeg nok vil sælge er værd
Kort sagt ingen restriktioner. Bare at vise respekt for hinanden og hinandens forskelligheder og så debatere og kommunikere på en sober og ordentlig måde. Ikke som på et værtshus, i et omklædningsrun eller jagtstue for den sagsskyld, men mere som i et åbent forum hvor alle kan lytte ind.
Efter min mening er et højt aktivitetsniveau af største betydning. Kvaliteten må så blive det deltagerne byder ind med.
Med ønsket om at de to forum ejere en dag slår sig sammen, så vi brugere er fri for at se de samme tråde på begge fora, for det er altså lidt træls.
Jeg har været med nogle år og skrevet en hel del. Det betyder ikke at jeg på nogen måder har rettigheder, autoritet eller krav på særlig behandling. Tværtimod mener jeg at der er nye deltagere der har krav på særlig tolerance og særlig god behandling.
Jeg er her for hyggens og underholdningens skyld, men også for at udbrede interessen for bedre ure i al almindelighed og vintage Omega i særdeleshed. Det tror jeg gøres bedst ved at holde en god, åben og ærlig stil med en klar erkendelse af at passionen er er bærende element og derfor er alt hvad jeg skriver naturligvis påvirket af denne passion, men også stadig ordentlig og ærlig snak.
Vh baun
Citat:Thats the worst load of bullshit i have read for a long time Per . Keep it simple . What people think about watches is their buisness . We do not need anyone to dictate what we write , as long as we keep our comments to watches , not people . Its got nothing to do with tolerance or good treatment . If i think a certain Watch is a load of crap , i will say so .
But at the same time i will never never make it personall . Do not start dictating to others what they can or cannot write about a watch . This will give us a free and interesting forum . Censorship will just give us a back clapping full of bullshit sales forum like one i could mention but will not . What you call civilized and honest talk has never changed a damm thing in the minds of anyone except fools .
Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)