Fremtiden efter ejerskiftet & update... Dine forventninger ?
Jeg var med som du Tio - i det gamle med sloth osv - og så KUN nr 2 her fordi Mikael L lige kneb sig ind inden (og morgan vist nok inden han blev til højben)
Jeg synes det er et svært spørgsmål det her. Jeg er totalt enig med Lars - drop al finfølelse med priser og salg - det holder ikke, det får folk sure, og så længe det ikke er regulært salgsbeskrivelse med alle billeder, så tag det oppe fra og ned.

Så er der jo den der salgsdel - og der er jo en del steder man kan sælge uden store omkostninger, selvom jeg dels tror det tar slut med den type tilbud (lokkemad for at få folk ind men snart vil et eller andet koste), så tror jeg man skal fokusere salgsprisen mere ind på auktionstypen - hvor man betaler en % del af salgsprisen. No cure - no pay - typen. Det ville nok tiltale en del

Hvad skal vi så i øvrigt med debat delen? Tjo - der vil nok blive lidt mere liv med lidt mindre restriktion, men først og fremmest tror jeg man skal ha fokus på kvalitet og ikke kvantitet.
Man kan sagtens få en masse til at sige UHHHH - tillykke - til et nyt rolex eller meistersinger ur - men det kan være uendeligt indholdsløst.
Hvordan skaber man indhold - ja det er vanskeligere- Det gør man ved at holde fast i gutter som dig selv Tio van navnebror, Geodoc, Lars, Baun, MNielsen, TDN, oluf og mange mange andre, folk der ved meget om sagen og som gerne hjælper - (og jeg glemmer ikke folk som Kristoffer med lækre billeder og god tilgang, Rune - og hvad ved jeg - der er mange - og alle også de ikke nævnte skal ha tak Hvilken idiot jeg var at begynde at nævne og dermed misse f.eks PBR, willy (som jeg hører til dem der lever absolut OK med) og 100 andre) GI PLADS

Så er der nogen der bliver let fornærmede (inkl. mig selv der kan skrive tossede ting) og vælger at NU vil de slet ikke være med her mere (som så ikke er inklusiv mig selv)- Det kan være stolthed, eller - tror jeg faktisk -, rent pekuniært - gysser i lommen ved at sælge deres egne ting. Ærgerligt nok, for der er mange gode urfolk imellem, men de gir pokker i hvor besværligt det er med flere fora i så lille et sprogområde, at selv DF har indset vi ikke kan ha vor egen ballet.

Jeg tror ikke man skal slås - bare skab så venlige muligheder for alle OG se til at nye folk kan få svar på deres urspørgsmål - som jeg overordnet synes de kan herinde - og så kryds fingrene

Overvejer du at gå in i forummet - ud fra dit spørgsmål eller hvad ligger bag?

vh John
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Fremtiden efter ejerskiftet & update... Dine forventninger ? - af hannover_dk - 21-07-2013, 11:24 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)