Fremtiden efter ejerskiftet & update... Dine forventninger ?
Hej John.
Tja hvad ønsker/forventer jeg af det "nye forum", det tror jeg at bliver for smalt. Omtale af værker, beskrivelser af reparationer...små som store ure, ja selv tårnure kan være int. Så ja det er nok for smalt i forhold til hvem og hvormange der kan være med der.
Næ behold det som dengang Jan Kirk styrede det, fornuftigt og konsekvent...de få gange han var inde og diktere....hvilket selvfølgelig gav spektakel, men da det er et privat forum, så gjorde han det godt. Og det vil selvfølgelig ske i fremtiden også.
Så lad forum udvikle sig som det har gjort igennem tiden.
Dog vil jeg sige lad være med at komme med alle de restriktioner om værdi osv. Det er jo svært for nye at sætte værdi på deres gamle ur hvis de ikke må spørge om værdi, mit indtryk er at det har ødelagt en del.
Og ja John vi har faktisk været med lige længe, husker jeg rigtigt kom jeg med lige efter Hannover, men måtte skifte navn undervejs derfor er jeg nyere..... Icon_e_biggrin
Der er næppe noget i verden en mand ikke kan lave lidt dårligere, og sælge lidt billigere.
Den som alene ser på prisen, er denne mands lovlige bytte...
John Rusel 1819-1900

Instagram: https://www.instagram.com/denrigtigeurmager/

Mvh
Lars

Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Fremtiden efter ejerskiftet & update... Dine forventninger ? - af Lars - 21-07-2013, 08:29 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)