Dame lommeur 14K - Info søges
Hej
Og undskyld det sene tidspunkt for indlæg....har holdt weekend fri.... Icon_cool Icon_cool Icon_cool

Uret er et Guldur 14 K, cylindergang og det er det. Der er desværre ikke så meget andet at sige om det....jo der er lavet et hav af dem, kvaliteten, tja....vær glad hvis det kan gå, hvis ikke og der skal ny cylinder i.... Icon_rolleyes så vær glad hvis du kan finde en der gider, betale sig NEJ det kan det ikke, som der tidligere er skrevet, kun hvis det har familie-mæssig betydning, så få det lavet og hvis ikke....tja.... Icon_question Icon_question Icon_question Icon_arrow sorry, men der er ikke det store at sige om dem, det skulle lige være at den ligner den min farmor selv havde og den er købt engang i 1930'erne, vil nok tro lige inden krigen.
Og ja jeg ved godt det ikke har tirette, men den lille stift man skal trykke ind i kassen med en negl for at stille uret, men da jeg kan se at kassen ligner min farmors og jeg ved ca hvornår det er købt, så er jeg ikke i tvivl om ca årstal, og nok igen er dameure lidt bagefter hr-klokkerne i udviklingen... Icon_e_wink
Der er næppe noget i verden en mand ikke kan lave lidt dårligere, og sælge lidt billigere.
Den som alene ser på prisen, er denne mands lovlige bytte...
John Rusel 1819-1900

Instagram: https://www.instagram.com/denrigtigeurmager/

Mvh
Lars

Svar

Beskeder i denne tråd
Dame lommeur 14K - Info søges - af -thomas- - 03-06-2013, 09:19 AM
Re: Dame lommeur 14K - Info søges - af TioMalo - 03-06-2013, 09:55 AM
Re: Dame lommeur 14K - Info søges - af -thomas- - 03-06-2013, 12:16 PM
Re: Dame lommeur 14K - Info søges - af Lars - 03-06-2013, 04:43 PM
Re: Dame lommeur 14K - Info søges - af -thomas- - 05-06-2013, 11:17 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)