03-06-2013, 02:06 PM
det er ikke samlet af forskellige dele, det er formentlig sådan det var da det blev solgt, men det er fra en tid hvor man faktisk ofte kunne vælge en kasse -. en skive - visere og værk, og så samlede urmageren det lige til næste dag. Ofte var de naturligvis samlede, men metoden med at vælge kasse for sig og værk/skrive for sig var helt almindelig.
Jeg kan ikke se noget ud fra dine billeder, nok fordi jeg er på en ipad og det er sol .- men hvis ikke du på skive eller værk under balancen (den der svinger lystigt hvis det går) kan se noget, så er der så utroligt mange muligheder for den slags, at jeg slet ikke ville vove at gætte
Måske Lars sidder i Rødding, indendørs ved en rigtig computer uden sol i skærmen og vil komme med bedre bud
Det kan sikkert serviceres for en 1000 kr seddel hvis I synes det er et familieur der skal holdes i gang - og det ellers går nu
vh
Jeg kan ikke se noget ud fra dine billeder, nok fordi jeg er på en ipad og det er sol .- men hvis ikke du på skive eller værk under balancen (den der svinger lystigt hvis det går) kan se noget, så er der så utroligt mange muligheder for den slags, at jeg slet ikke ville vove at gætte
Måske Lars sidder i Rødding, indendørs ved en rigtig computer uden sol i skærmen og vil komme med bedre bud
Det kan sikkert serviceres for en 1000 kr seddel hvis I synes det er et familieur der skal holdes i gang - og det ellers går nu
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)