09-05-2013, 03:11 PM
Jeg har kendt dig længe Per og jeg er en af dem der værdsætter dine indlæg - også med billeder, og jeg ved at promovering af egne ure er umulig når man også selv sælger ure og det ofte er sammen ure og billeder man har, det er fuldt ud accepteret både nu og før, men nogen har valgt en meget direkte promovering og ikke altid med den hensigt blot at glæde andre med hvad de har og ved.
Jeg ved også at du skriver uden skjult dagsorden, men med en forkærlighed til urene og speciel da vist nok et mærke
- og selvfølgeligt skal vi have lov til at have vores favoritmærke, det har de fleste herinde vist. Per jeg håber vi beholder dig herinde i mange år, jeg har selv nydt godt af din viden og hjælpsomhed flere gange og har værdsat de gange vi har været sammen og de gange hvor du har hjulpet mig på den ene eller anden måde.
Omkring andre indlæg i tråden, hold lidt igen med hårde og hvad der kan betragtes som fornærmende ord. Igen lad os respekterer vores forskelle og tage det som en styrke frem for et irritations moment, det er dog den viden andre har som vi kan lære af.
Jeg ved også at du skriver uden skjult dagsorden, men med en forkærlighed til urene og speciel da vist nok et mærke
Omkring andre indlæg i tråden, hold lidt igen med hårde og hvad der kan betragtes som fornærmende ord. Igen lad os respekterer vores forskelle og tage det som en styrke frem for et irritations moment, det er dog den viden andre har som vi kan lære af.
Mywatch.dk
Bjarne Vork
Bjarne Vork

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)