08-05-2013, 10:28 AM
Tio Malo Skrev:Jeg kan ikke rigtigt finde ud af hvorvidt +25 forum vil være helt OK (som jeg umiddelbart syntes) eller laver den ravage. Der har været i hvert fald nogle gode argumenter både mod og med.
Men, er det ikke lidt hip som hap ?
Tiden viser hvordan sagen udvikler - vi har vist eksperimenteret tidligere med nye fora og de er lige så nemme at fjerne end tilføje hvis den ikke går som forventet.
Uanset hvad, alle alle nye idéer som bidrager for forumets overlevelse tages mod med en klapsalve og honk fra kompressorhornet. Fordi, overlevelsen er emnet vi burde primært fokusere på lige nu.
Vh. John
Enig, det er vist overlevelse det drejer sig om.
Jeg ved at flere er smuttet efter at man ikke mere kunne spørge om morbror Åges gamle arvestykke om hvad det var og om det havde nogen værdi eller vise et ur frem hvor man nærmest ikke turde sælge igen senere af frygt for represalier. Gennem et stykke fik alle nye på siden en over snuden hvis værdi blev nævnt og det ved jeg har rykket flere gamle og nye væk fra Vintageure. Personligt synes jeg det er dybt åndsvagt man ikke kan spøge i et urforum om et arvestykke er noget værd uden at blive beskyldt for at lave skjulte annoncer, hvor pokker skulle man ellers spørge??. No offense men disse forespørgsler er jo ikke nogen der konkurrerer med salgsdelen her. Der er jo stort et ingen private salgannoncer her og mange vil ikke betale for en annonce når der så mange gratis muligheder. Det kan godt være jeg får nogle over nakken nu, men det er altså hårde facts og hvad der bliver talt om blandt urfolket når de samles...
Mvh. Thomas
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)