07-05-2013, 09:18 PM
Mikael Lange Skrev:Det nye forum er et oprindeligt velment forsøg som et forum for de lidt mere hardcore urnørder med historisk interesse, som Baun, Hannover, HenrikCannes og Geodoc etc, som går mere op i de mærker med en lang historisk baggrund, og ure fra dengang, hvor urene var innovative, værkerne interessante og spændende landvindinger, og ikke bare noget med Rolex og ceramics lünette..
Det bliver vel også velment taget imod... i ligger den bare ud som, at vi skal bidrage med vores holdning og det er så det vi gør!
JEG synes bare det er en skam at dele det sådan op da JEG tror, at JEG vil gå glip af et par spændene tråde fordi de ligger så spredt! Jeg forstår bare ikke logikken i at man skal ligge (lidt firkantet, jo) sit Maxi dial Sub fra '72 ind op vintage forummet og så sit Gloss dial fra '89 ind på det "normale" forum!? De er vel begge mest Rolex og de fleste som læser Rolex forummet har vel en generel interesse for mærket og historien.
Som skrevet tror jeg at det vil have indflydelse på hvem der læser hvilke tråde og måske går der en fremtidig Rolex vintage ekspert som ikke har fået øjnene op for denne vidunderlig verden endnu, fordi han ikke på nuværende tidspunkt "gider" at læse om vintage ure i alm forstand og derfor kun har været inde på Rolex forummet, hvor der kun "må" ligges nyere Rolexer ind
Men det var det sidste fra min side, lad os se om et par måneder, hvordan det går!?
Simon Hedegaard

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)