25-01-2013, 10:16 PM
Tage Reinhardt Skrev:I forhold til risici for servicering: det er en taber logik. Mennesker der ikke tør træffe livsvalg uden risici med livrem og seler og ikke følger deres hjerte er fattige, grå, gaaaab. Køb en Seiko & Skoda, de er billige i reparation.
Aha, ligefrem taberlogik at fokusere på omkostningerne ved at eje noget? Det er da vel kun almindelig sund fornuft at betragte totalomkostningerne når man skal se om man mener et køb er forsvarligt - uanset hvilken købsgrænse man har. Selvom en del brugere herinde har et mere afslappet forhold til penge fordi de har godt med dem, så tvivler jeg på at der er nogen der har ubegrænsede midler.
Btw., hvis mit svar lyder surt og tvært så er det fordi jeg går med Seiko og kører Skoda
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)