At eje et AP Royal Oak Offshore
#10
Tage Reinhardt Skrev:Jeg er selv Rolex og IWC mand og har i knap to år ejet et AP ROO Black Themes.

Jeg oplever ikke at AP uret er mere sårbart end IWC Portuguese Automatic ift størrelse.
Faktisk knap heller ift. Rolex Sub den nye model. Kun Daytona klæber tydeligt mere til håndleddet i risikofrizone for dørslagsskader.

I forhold til risici for servicering: det er en taber logik. Mennesker der ikke tør træffe livsvalg uden risici med livrem og seler og ikke følger deres hjerte er fattige, grå, gaaaab. Køb en Seiko & Skoda, de er billige i reparation.
Citat:
So to your way of thinking only losers buy cheap watches and cars Icon_rolleyes

I have owned Lang - Patek- AP - etc etc etc . I saved up to buy them knowing they are more expensive to own and service . But i can understand people who would not or could not do this . I respect that, and consider myself lucky having owned these watches . But i would never look down my nose at a guy wearing a Seiko or driving a Skoda . I have also owned a Ferrari by the way .

Dreams are sometimes the only thing some people have . Therefore they should be respected by the people who have made their dreams come true .

The sharp edges on the cases of all Oak watches are by there very nature prone to getting dents that cannot be polished out . I have seen many and heard of many more . Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar


Beskeder i denne tråd
At eje et AP Royal Oak Offshore - af bramkajka - 24-01-2013, 09:00 AM
Re: At eje et AP Royal Oak Offshore - af willy - 24-01-2013, 02:35 PM
Re: At eje et AP Royal Oak Offshore - af willy - 24-01-2013, 05:16 PM
Re: At eje et AP Royal Oak Offshore - af willy - 24-01-2013, 07:08 PM
Re: At eje et AP Royal Oak Offshore - af willy - 25-01-2013, 05:14 PM
Re: At eje et AP Royal Oak Offshore - af bcmb - 25-01-2013, 10:16 PM
Re: At eje et AP Royal Oak Offshore - af peh - 26-01-2013, 03:20 AM
Re: At eje et AP Royal Oak Offshore - af TioMalo - 26-01-2013, 08:45 AM
Re: At eje et AP Royal Oak Offshore - af Tobias - 26-01-2013, 12:49 PM
Re: At eje et AP Royal Oak Offshore - af willy - 26-01-2013, 01:33 PM



Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)