17-01-2013, 04:09 PM
ulrikgfh Skrev:Hej Alle
Jeg har set mig lidt lun på to modeller:
1. Submariner Date, ref. 116610LN
2. Explorer II, ref. 216570 (Black Dial)
Spørgsmål:
Overser jeg andre "interessante" modeller indenfor budgettet?
Mvh "Ulrikgfh"
Hej Ulrik, om du overser andre interessante modeller ved jeg ikke, men kan godt forstå du er brændt varm på de 2 nævnte modeller
Jeg er også selv ny i denne fascinerende "ur-verden" og skal til at investere i mit første Rolex og har i den forbindelse besøgt Klarlund adskillige gange for at prøve forskellige Rolex-modeller. Deep Sea, Submariner i stål, guld og hvidguld, Date Just II ligeledes i forskellige ædle metaller ligeså GMT Master II.
Et ur der overraskede mig meget var Date Just II i stål m. rillet hvidguld lynette, mørkeblå skive m. pind for hver time.. - det var godt nok lækkert
Men et ur der "vokser" på mig for hver gang jeg prøver det er GMT Master II 116710LN.. - det sker bare noget når det kommer på håndleddet. Komforten og pasformen er bare lige i øjet, bedre en både Submariner og Date Juste II.. - måske noget man skal tage højde for hvis man skal gå meget med uret.
Muligvis har du overset de 2 modeller?.. - skriv dem på listen over modeller der skal prøves, når du snarligt aflægger Klarlund et besøg. Måske urene også gør noget for dig når de kommer på armen..

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)