Første Rolex: Submariner Date vs Explorer II ??
Hej Morten.

Tak for input... gode og brugbare overvejelser i processen.

Jeg er for så vidt enig i dine overvejelser om vintageure og æstetik, men vælger nyt da jeg længe har glædet mig til købsoplevelsen ved en AD, og følelsen af at det er mit første "rigtige "ur"! Herefter (læs: ur nr. 2) skal jeg i en anden retning, eks. vintage!

Dine input om Kransen er gode, det er netop det som konen ikke kan lide ved sub`en. Glad for at høre at Explorer II´en ikke er et lysshow om natten. I ft. funktioner har du ret, dykning vil være med dykkerur, så måske den ekstra tidszone kunne være interessant da dykning/ferie stort set altid er i udlandet.

Pt. har jeg reserveret både en sub og en Explorer II i ønskede farver i Århus, de lander om 1½ måned. Glæder mig til at matche dem og se hvordan det føles i pasformen på hånden!!!

Mvh Ulrikgfh
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Første Rolex: Submariner Date vs Explorer II ?? - af MortenKN - 16-01-2013, 11:14 AM
Re: Første Rolex: Submariner Date vs Explorer II ?? - af ulrikgfh - 16-01-2013, 03:26 PM
Re: Første Rolex: Submariner Date vs Explorer II ?? - af MortenKN - 16-01-2013, 08:43 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)