Første Rolex: Submariner Date vs Explorer II ??
Hej Ulrik og velkommen til og tillykke med virksomheden.
Personligt synes jeg du har valgt 2 af de lækreste ure Rolex har at byde på pt.
Sub'en er fra 2010 og Explorer II er fra 2011. Begge er opgraderet på en række punkter og bla lænkerne/ spænderne fåes ikke meget bedre. Hvilken af de to du skal vælge er 100% smag og behag for teknisk set er de på niveau. Sub'en er 40mm og Expl II er 42mm. Det kan gøre udslaget for dig. Pt. har jeg Expl II som jeg er meget glad for og synes den store skive, de 42mm og den orange viser er super. Sub'en har en kasse der er meget bred ved overgangen til lænken. Nogen synes for bred. Jeg synes den er perfekt. Som eneste ur valgte jeg Sub'en bla pga dens historie.
Inden du beslutter dig er der også den noget større Deepsea på 43mm, GMT II og evt Daytona'en. Alle er opgraderet inden for de sidste 1-4 år dog endnu ikke Daytona'en. Alle kan landes med lidt tålmodighed inden for dit budget. Igen som eneste eller primære ur tog jeg Sub'en.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Første Rolex: Submariner Date vs Explorer II ?? - af KlausM_phpbb3_import15744 - 15-01-2013, 11:04 PM
Re: Første Rolex: Submariner Date vs Explorer II ?? - af MortenKN - 16-01-2013, 11:14 AM
Re: Første Rolex: Submariner Date vs Explorer II ?? - af MortenKN - 16-01-2013, 08:43 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)