10-12-2012, 11:16 AM
Min kone har været så venlig at give mig en sprit ny sub i fødselsdagsgave, og denne gestus har jeg tænkt mig at gengælde om nogle måneder når det er hendes tur til at blive fejret. Jeg har tænkt på at forære hende et Datejust i stål og guld, men jeg er kommet i tvivl om størrelsen.
Modellen findes jo i en Lady der er 26mm, en Lady der er 31mm og så en "herremodel" på 36mm. Førstnævnte mener jeg er udelukket, men tilbage står jeg så med valget imellem en 31mm og en 36mm, og jeg tror at trenden, også for dameure, går mod de større ure. Jeg hælder dog mest til et 31mm som jeg synes passer bedst til et damehåndled, men hun har i forvejen en 36mm Tissot som hun er glad for og går rigtigt meget med.
Er der nogen af jer der kan råde mht. hvad størrelse jeg bør købe?
Modellen findes jo i en Lady der er 26mm, en Lady der er 31mm og så en "herremodel" på 36mm. Førstnævnte mener jeg er udelukket, men tilbage står jeg så med valget imellem en 31mm og en 36mm, og jeg tror at trenden, også for dameure, går mod de større ure. Jeg hælder dog mest til et 31mm som jeg synes passer bedst til et damehåndled, men hun har i forvejen en 36mm Tissot som hun er glad for og går rigtigt meget med.
Er der nogen af jer der kan råde mht. hvad størrelse jeg bør købe?

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)