17-08-2012, 04:11 PM
Ja datejust med sølskive og gerne hvidgulds riflet lynette, som den Baun viste, er jo ret fantastisk ved, at du fungerer ligegodt til jakkesæt og jeans, nok et af de mest all round ure jeg kende, og et jeg selv må ha udkig efter
Også enig i, at det er meget vane. Går man med 36 mmmi nogle måneder, vil en ploprof være vandvittig irriterende ned sin vægt og 45 mm, men det vænner man sig til, og så virker 36 mm lige lidt småt når man går tilbage. Det er dog på en selv, en venner og bekendte går ikke meget op i hvilkennurstørrelse man har på. (kan også ha lidt med alder at gøre)
Stillet over for et tosset valg, hvis jeg kun måtte ha et ur, og jeg skulle vælge mellem tykt og tungt 45 mm ur og omtalte datejust, valgte jeg til enhver tid lethed og elegance
Gudskelov kan jeg,mog trådstarter ha begge dele
Venlig hilsen
Også enig i, at det er meget vane. Går man med 36 mmmi nogle måneder, vil en ploprof være vandvittig irriterende ned sin vægt og 45 mm, men det vænner man sig til, og så virker 36 mm lige lidt småt når man går tilbage. Det er dog på en selv, en venner og bekendte går ikke meget op i hvilkennurstørrelse man har på. (kan også ha lidt med alder at gøre)
Stillet over for et tosset valg, hvis jeg kun måtte ha et ur, og jeg skulle vælge mellem tykt og tungt 45 mm ur og omtalte datejust, valgte jeg til enhver tid lethed og elegance
Gudskelov kan jeg,mog trådstarter ha begge dele
Venlig hilsen
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)