Hvis man skulle vælge en "outsider"
Baun Skrev:Lidt inspireret af en tråd der egentilgvar udemærket meg gik i fnidder (delvis pga. mig) vedr. køb af et ur vi ikke så ofte taler om herinde fik jeg tanken: Hvad ville jeg købe til 20-30 K hvis det var dagordenen - og jeg endte med et Chopard dukker som Mywatch har til salg gher på siden. For mig ligner det "rigtige lækkerier for hver eneste krone" :Chopard L.U.C. Pro One diver står til 25 K, men det er naturligvis ikke nemt at få virkelig fornemmelse af kvaliteten uden at have uret i hånden og på armen. Her er en "test" af uret:

[url]"dehttp://www.watchtime.at/archive/wt_2003_04/WT_2003_04_test_chopard_luc_pro.pdfnne" onclick="window.open(this.href);return false;">dehttp://www.watchtime.at/archive/wt_20 ... pro.pdfnne[/url]" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;:

men hvad siger du til det - og hvad ville du falde for og hvorfor?

vh baun
I must admit any Chopard with a LUC caliber gets my attention . Of course there are a few variants of the LUC caliber . But all of them are of the high quality . I have looked at the Pro One Diver many times , and i would not mind owning one at all . I think it is a bargain to get a watch of that quality for so little money . Okay it is not the easiest watch to sell on the danish market . But i think it is a very good looking dive and everyday watch , that is individual .
Chopard make virtually everything inhouse today . They even melt and mix their own precious metals for their watch production . And since the introduction of their LUC calibers that according to most watch critics is one of the best calibers ever made,and many compaired the finish on LUC top calibers to Pateks . Chopard are a huge brand with outlets all around the world . And i personally like the design and quality of many of their watches . Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar

Beskeder i denne tråd
Hvis man skulle vælge en "outsider" - af baun - 11-07-2012, 04:38 PM
Re: Hvis man skulle vælge en "outsider" - af willy - 11-07-2012, 05:11 PM
Re: Hvis man skulle vælge en "outsider" - af MortenKN - 12-07-2012, 08:12 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)