Ny PO og Gammel PO - en urtosses mening
Jeg lader det jo netop være op til den enkelte at vurdere, Allan, hvorvidt man vil betale den merpris, som den nye version af PO´en koster Icon_e_smile At uret ER mere vellavet på en række punkter er dog ubestrideligt, efter min mening. Når det er sagt, så er den gamle version af PO´en jo stadig et rigtig godt køb - hvad jeg da også nævner i min gennemgang Icon_e_wink Jeg har selv lidt undringspunkter omkring cal. 8500 værket, som er fremført i en anden tråd, og i det hele taget har jeg et lidt ambivalent forhold til Co-Axial escapement løsningen - hvad også er fremført i en anden tråd (dog ikke mere, end at jeg sagtens igen kunne eje både cal. 8500 og cal. 2500 klokker Icon_e_wink ). Men alt i alt er jeg meget imponeret over Omegas Seamaster serie, som jo gør det rigtig godt på mange måder - og har gjort det igennem en lang årerække Icon_cool En af mine personlige favoritter i serien er denne:

İmage

Hej Peter G

Jeg tvivler på, at den nye PO lænke passer på den gamle klokke, men helt sikker er jeg dog ikke Icon_redface Prøv at kontakte din lokale Omega AD. Han bør kunne svare Icon_e_wink Ellers kan Peter Halse helt sikkert sige dig det. Tjek hans nummer på <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.poulhalse.dk" onclick="window.open(this.href);return false;">www.poulhalse.dk</a><!-- w -->
De venligste hilsner, John
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Ny PO og Gammel PO - en urtosses mening - af Joepete_phpbb3_import15783 - 04-07-2012, 07:44 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)