01-07-2012, 10:19 AM
Jeg har personligt kun oplevet at få god betjening ved OM. Både i butikken og pr. telefon. Da mit JLC var til garanti rep. i Le Sentier (Schweiz) blev jeg løbende orienteret. Når jeg har været i butikken har jeg også kun fået god betjening. De borde jeg har siddet ved har også haft læder på. At tage en kundes ur uden at spørge først, synes jeg bestemt heller ikke om. Vi tager jo heller ikke selv urene ned har hylderne og begynder at kikke på dem. (At de så er låst inde bag glas gør selvfølgelig også dette umuligt)
Måske urforretninger skulle indføre samme praksis som jeg ved nogle fotoforetninger har. At man betaler et beløb for den ydelse, at få vejledning omkring modellerne og fremvisning. Vælger man så senere at købe et produkt i butikken fratrækkes det beløb man har betalt for vejledning og fremvisning.
Fotoforetningerne har jo svært ved at konkurrer på priserne med nettet og andre det sælge digital kameraer. Pris og kvalitet hænger sammen, nogle gange dækker kvalitet ikke kun for produktet, men også kvaliteten af dem der sælger dem.
Blot en lille bøvs herfra
De bedste hilsner
BobT
Måske urforretninger skulle indføre samme praksis som jeg ved nogle fotoforetninger har. At man betaler et beløb for den ydelse, at få vejledning omkring modellerne og fremvisning. Vælger man så senere at købe et produkt i butikken fratrækkes det beløb man har betalt for vejledning og fremvisning.
Fotoforetningerne har jo svært ved at konkurrer på priserne med nettet og andre det sælge digital kameraer. Pris og kvalitet hænger sammen, nogle gange dækker kvalitet ikke kun for produktet, men også kvaliteten af dem der sælger dem.
Blot en lille bøvs herfra
De bedste hilsner
BobT

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)