14-06-2012, 04:25 PM
Hej John, tak for meget præcist og fyldigt svar.
(Jeg har med vilje ikke citeret dit fulde indlæg.)
Alt i alt er jeg lidt skuffet, ikke over dit svar, men over præcision og holdbarhed af mit Sports 5 Automatic, som har været noget dyrere end et af plastic fra den lokale tank.
Jeg orker ikke at reparere på det, både økonomisk og tidsmæssigt lyder det til at være en dødssejler!
Mit næste bliver utvivlsomt et med Quarts værk, efter en del googlen kan jeg notere at mange har (store eller små) problemer med at få 7S36-værket til at gå bare lidt præcist.
Det undres jeg over, i et ur til mere end kr. 3.000,-.
Jeg har pt kig på Seiko Velatura Snda59p1 (brugt til en god pris).

Uret har 7T92 quarts værk, korrekt ?!
Please please bekræft mig i at uret går mere præcist end -/+30 sec /24h, som mit Skz229 præsterede?
Tusinde tusinde tak for hjælp!!
(Jeg har med vilje ikke citeret dit fulde indlæg.)
Alt i alt er jeg lidt skuffet, ikke over dit svar, men over præcision og holdbarhed af mit Sports 5 Automatic, som har været noget dyrere end et af plastic fra den lokale tank.
Jeg orker ikke at reparere på det, både økonomisk og tidsmæssigt lyder det til at være en dødssejler!
Mit næste bliver utvivlsomt et med Quarts værk, efter en del googlen kan jeg notere at mange har (store eller små) problemer med at få 7S36-værket til at gå bare lidt præcist.
Det undres jeg over, i et ur til mere end kr. 3.000,-.
Jeg har pt kig på Seiko Velatura Snda59p1 (brugt til en god pris).

Uret har 7T92 quarts værk, korrekt ?!
Please please bekræft mig i at uret går mere præcist end -/+30 sec /24h, som mit Skz229 præsterede?
Tusinde tusinde tak for hjælp!!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)