vandtæthed - påvirkes det af bevægelse
Miwes Skrev:Og jeg som kun troede det var mig der nørdede, det er da noget af en historie der er gang i Icon_mrgreen

Gad vide hvor mange der egentlig har problemer med vand i uret når det kommer så langt. Jeg kender kun til få historier hvor man har fået ødelagt et ur, men så har det heller ikke været godkendt til andet end regnvejr, så at sige, men et dykkerur....nej.

Sjovt indlæg og spændende udregninger...hehe!

Vh. MW
der skal du bare lige høre urmagerne - jeg ved i alle fald at de jeg kender, ser sørgelige ure efter saltvand hvert år, og selv har jeg skam i mine tidligere år ødelagt mindst 3 ure med vand Icon_redface . Det er nok sådan, at ret få rent faktisk dykker eller bader seriøst med andet end egentlige dykkerure idag Icon_question
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: vandtæthed - påvirkes det af bevægelse - af Bjørn H._phpbb3_import15705 - 14-05-2012, 08:17 PM
Re: vandtæthed - påvirkes det af bevægelse - af Bjørn H._phpbb3_import15705 - 14-05-2012, 08:21 PM
Re: vandtæthed - påvirkes det af bevægelse - af Bjørn H._phpbb3_import15705 - 14-05-2012, 08:40 PM
Re: vandtæthed - påvirkes det af bevægelse - af Bjørn H._phpbb3_import15705 - 14-05-2012, 09:47 PM
Re: vandtæthed - påvirkes det af bevægelse - af hannover_dk - 14-05-2012, 11:30 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)