vandtæthed - påvirkes det af bevægelse
Bjørn H. Skrev:den her er fra 2009 - du ER vel ikke en lille-bitte smule argument-resistent Hannover ?

og hermed står jeg så af den her diskussion - -
Næh - så tror jeg ikke at jeg ville skrive i KAN ha ret - du vil vel selv ha set ganske mange links der ikke ser det, men jeg ændrer da bare til at i har ret. Det kan skam være en myte, som har bidt sig fast. Jeg har fra starten sagt jeg gerne vil lære - men at jeg stadigt har svært ved at se om du har helt ret (hvad du da godt må få)

Jeg hænger mig måske forkert i de helt officielle ISO tests - hvor jeg ikke kan forestille mig andre external forces end bevægelse (af uret eller af det omgivende vand som gør at man skal teste med 125% (men skal erkende, at det ikke har med acceleration at gøre andet end i start og slut men %en er valgt ud for external forces)

Citat:ISO 6425 divers' watches standard
Resistance of crowns and other setting devices to an external force. The watches under test shall be subjected to an overpressure in water of 125% of the rated pressure for 10 minutes and to an external force of 5 N perpendicular to the crown and pusher buttons (if any). The condensation test shall be carried out before and after this test to ensure that the result is related to the above test.
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: vandtæthed - påvirkes det af bevægelse - af Bjørn H._phpbb3_import15705 - 14-05-2012, 08:17 PM
Re: vandtæthed - påvirkes det af bevægelse - af Bjørn H._phpbb3_import15705 - 14-05-2012, 08:21 PM
Re: vandtæthed - påvirkes det af bevægelse - af Bjørn H._phpbb3_import15705 - 14-05-2012, 08:40 PM
Re: vandtæthed - påvirkes det af bevægelse - af Bjørn H._phpbb3_import15705 - 14-05-2012, 09:47 PM
Re: vandtæthed - påvirkes det af bevægelse - af hannover_dk - 14-05-2012, 09:51 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)