vandtæthed - påvirkes det af bevægelse
Bjørn H. Skrev:floggin' a dead horse - - -

Beklager, Hannover - den er god nok,

"So, the actual pressure increase on the gaskets of a watch being towed at 50 kph at 300 meters is not going to be the 1 atm we calculated as the dynamic pressure, but will depend on the where the gaskets are in relation to the flow lines and how many turns the fluid must make to get to them."

du vil have både over & undertryk ( men i små-små størrelser) afhængigt af hvordan dit testlegeme er orienteret ifht. væske/luft strømmen

googl "Bernouilli" Icon_cool
jo men jeg er som du kan se ved at jeg skam også quoter dem der ikke mener det, at jeg blot vælger at tro på ISO testerne og de trods alt flere, der stadigt trækker døde heste rundt - sådan kan det jo være. Naturligvis har det stor betydning om netop hvor trykket kommer fra i forhold til trykkets retning mod ex kronen - men jeg har taget fejl før - man må jo bare forholde sig i forhold til teorierne, som jeg stadigt klart ser overvægt af i forhold til den døde hest Icon_e_smile - Dit referat er i øvrigt netop friholdt for den vigtige acceleration/nedbremsning som jo iflg de fleste har den største betydning
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: vandtæthed - påvirkes det af bevægelse - af Bjørn H._phpbb3_import15705 - 14-05-2012, 08:17 PM
Re: vandtæthed - påvirkes det af bevægelse - af Bjørn H._phpbb3_import15705 - 14-05-2012, 08:21 PM
Re: vandtæthed - påvirkes det af bevægelse - af hannover_dk - 14-05-2012, 08:24 PM
Re: vandtæthed - påvirkes det af bevægelse - af Bjørn H._phpbb3_import15705 - 14-05-2012, 08:40 PM
Re: vandtæthed - påvirkes det af bevægelse - af Bjørn H._phpbb3_import15705 - 14-05-2012, 09:47 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)