The perfect watch bracelet
Har aldrig prøvet en IWC lænke, men Omega og Rolex har jeg brugt.
Jeg kan ikke rigtigt definere, hvad det er, som holder mig lidt kritisk for Omegas nyere Seamaster lænker, som er pænt rundede i kanterne og umiddelbart mere behagelige end de gamle Rolex (Oyster). Måske virvarret af blanke striber med matte overflader i led... Jeg synes at de så lidt billige ud (og brugte mest af tiden den originale gummilænke for min 2254.50.00).
Jeg kan indrømme at Rolex´ lænke er ikke nødvendigtvis den mest behagelige, men.... Når jeg lukker en gammel Oysterlås, ved jeg at den holder - også når den muligtvis føles lidt kantet... og har det godt.
Måske er det - delvis - et spørgsmål om tilvenning ?
Og jeg ved, at Willy´s mening var ikke at starte en Omega contra Rolex konkurrence, men, det er stort set de to mærker, jeg kan tale om.
Det at man har prøvet det ene eller andet, giver én ikke mandat for at tale om hvad er den mest behagelige. Det kræver en brugertest...
F.eks. PP Nautilus sat dårligt i min håndled. Hvor meget af det skal så skrives på den den meget hurtigt erkendelse, at hele Nautilus-eventyr var en fejl af dimensioner fra min side... Uret sat knapt en dag på hådledet (og blev videsolgt to dag senere).
Cheers - John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar

Beskeder i denne tråd
The perfect watch bracelet - af willy - 10-05-2012, 04:41 PM
Re: The perfect watch bracelet - af TioMalo - 10-05-2012, 05:44 PM
Re: The perfect watch bracelet - af Kristofferj - 10-05-2012, 06:16 PM
Re: The perfect watch bracelet - af willy - 10-05-2012, 08:04 PM
Re: The perfect watch bracelet - af Claus_K - 10-05-2012, 09:26 PM
Re: The perfect watch bracelet - af baun - 11-05-2012, 09:32 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)