Paneristi
Har altid haft det bedst med at stå med uret i hånden og derefter vurdere om det er noget jeg skal springe ud i. Du nævner selv det med flybillet hotelophold osv... har gjordt det et par gange og det har været en fed oplevelse jeg og konen har fået ud af det.(så er alle glade)

Man kan brænde sig noget så grusomt tænk du sender 50K til en du tror på og får en pakke med en brugt telefonbog.(Det gør ondt)

Vil ikke have de store problemmer med at handle med ursælgere der har gode feedbacks, men aligevel.

Bestilte og købte et ur hos Wempe i berlin sidste år,, fik et chok da jeg fik den hjem,, spritnyt ur med 2 dybe ridser i kassen, ikke bare små men dybe ridser det undrede mig meget, tog kontakt til dem hvor jeg sendte fotos og spurgte om det var et nyt ur de havde sendt mig?? Hvorefter de undskyldte med at det havde de ikke set,,men om jeg kunne komme forbi hos dem???
Det døde hen da jeg ikke ville bruge mere tid på dem. Det er altså en verdenskendt urhandler vi snakker om. Hvad kan man så forvente af de mindre af dem.

Når du er oppe i den prisleje så tag en forlænget weekendtur og nyd det istedet for at stresse.
By
G
Svar

Beskeder i denne tråd
Paneristi - af MSH113 - 06-11-2011, 01:40 AM
Re: Paneristi - af MichaelSC - 06-11-2011, 08:06 PM
Re: Paneristi - af Finetime - 07-11-2011, 12:33 AM
Re: Paneristi - af MichaelSC - 14-11-2011, 01:29 AM
Re: Paneristi - af Finetime - 15-11-2011, 12:57 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)