25-10-2011, 10:51 AM
Jeg har indtryk af at det ikke kun er Klarlund der fedter med at udlevere kataloger.
Hvis kataloger er blevet så dyre at man ikke kan give dem til kunderne har producenterne efter min mening fejlet.
Hvis ovenstående er rigtigt kan man tage penge for katalogerne og på den måde holde de "useriøse" væk. Ellers må man lave nogle billigere kataloger. Da jeg var en knægt drømte jeg om en svinedyr Accuphase forstærker fordi en forhandler havde været så venlig at give mig et katalog..... og minsandten om jeg ikke købte en da jeg fik mit første job. Det er jo regel nr. 1 som sælger: "Undervurder aldrig folks penge" der ikke er fulgt her.
Hvis kataloger er blevet så dyre at man ikke kan give dem til kunderne har producenterne efter min mening fejlet.
Hvis ovenstående er rigtigt kan man tage penge for katalogerne og på den måde holde de "useriøse" væk. Ellers må man lave nogle billigere kataloger. Da jeg var en knægt drømte jeg om en svinedyr Accuphase forstærker fordi en forhandler havde været så venlig at give mig et katalog..... og minsandten om jeg ikke købte en da jeg fik mit første job. Det er jo regel nr. 1 som sælger: "Undervurder aldrig folks penge" der ikke er fulgt her.
Med venlig hilsen
Jesper
I kassen pt.:
Breitling SuperOcean A17360
Breitling Avenger Seawolf titanium E17370
Rolex GMT Master II 16710
Omega Planet Ocean 2200.50.00
Maurice Lacroix Pontos PT6048
Junghans Automatic cal. 651.10 (1969)
Jesper
I kassen pt.:
Breitling SuperOcean A17360
Breitling Avenger Seawolf titanium E17370
Rolex GMT Master II 16710
Omega Planet Ocean 2200.50.00
Maurice Lacroix Pontos PT6048
Junghans Automatic cal. 651.10 (1969)

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)